Cursus online marketing
De pilaren van goede marketing
-
Om hoger in Google te komen moet je niet alleen optimaliseren, maar ook upgraden
-
Supergespecialiseerde nieuwsbrief
-
Een ander koud mailtje dat werkt
-
Op het juiste moment op de juiste plaats (SEO)
-
Wanneer verkopen niet het doel is
-
Klein, kleiner, kleinst
-
In de loopgraven
-
Onverwachte doelgroepen
-
Teren op jouw verleden
-
Gambler’s paradise
-
Wie goed doet: win-win-win
-
Een effectief koud mailtje
-
Time for power
-
Het meest onbenutte stukje vastgoed op een pagina
-
The good, the bad and the ugly
-
Voet tussen de deur
-
Het beste beentje voor
-
Mission (im)possible
-
Sneak peek en teasers gebruiken in jouw marketing
-
Werk samen met ondernemers aan projecten en verdubbel jouw bereik
-
De Zwitserland tactiek
-
Cornerstone content: Hoe je een 1# positie krijgt op populaire zoekwoorden
-
Overtuigen met microcopy: Little acts of bravery
-
Wees een betere klant: laat goede en specifieke reviews achter
-
Midas touch
-
Content curation: onderbelichte marketing tactiek
-
Via een introductie in contact komen met potentiële klanten
-
Denk kleiner: laagdrempelige marketing
-
Weggevertje: geef iets gratis weg voor een kans om jezelf te bewijzen
-
Content hergebruiken: haal het maximale uit content marketing
-
Omgekeerde casestudy – bestudeer bekende bedrijven
-
Hoe maak je een goed lijstje voor marketing?
-
Surveys: crowdsource data, inzichten en marktonderzoek
-
Verbeter content en het bereik met quotes van experts
-
Sponsor content, schrijvers en makers voor meer naamsbekendheid
-
Een SEO-strategie die iedereen kan toepassen: ‘het spinnenweb’
-
Spotlight marketing
-
Wees direct op LinkedIn: schrijf persoonlijke DM’s
-
Horizontale en verticale zoekwoorden: wie niet groot is, moet flexibel zijn
-
Schrijven over het belangrijkste dat je kan vertellen, cliches
-
Presenteren bij meet-ups: wees spreker bij events als marketingtool
-
Mastermind content marketing: breng experts bij elkaar
-
Big Fish
-
Hoe maak je content minder saai?
-
Snelle en persoonlijke Q&A video’s maken
-
Publiceer samenvattingen, notities en reviews en maak een eigen mini-bibliotheek
-
Reviews en complimenten gebruiken als marketingtool
-
Buig het perspectief en verander de realiteit
-
Klop aan bij de competitie: geen concurrenten, maar collega’s
-
Waarom jouw bezoekers niet klikken, delen en kopen en wat je er tegen kan doen
-
Free publicity: wees een informatiebron voor journalisten en kom in kranten
-
Schrijf een boek voor marketing op een andere manier of toch beter niet
-
Affiliate marketing: verkopen met minimale risico
-
Maak illustraties voor jezelf en anderen voor zichtbaarheid en marketing
-
LinkedIn marketing: beter zichtbaar door interactie
-
Bonusdienst: complementaire diensten
-
Concurreren in de zoekresultaten – scoren met een paar extra woorden
-
3 creatieve e-mailmarketing tips voor een hogere open-rate en meer inschrijvers
-
Big Mac marketing: de zoektocht naar een marketingfranchise